آموزش 0 تا 100 وردپرس

 

آموزش راه اندازی سایت با وردپرس

اگر بخواهیم به زبان ساده به معرفی وردپرس بپردازیم، وردپرس عبارت است از یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا به راه اندازی انواع گوناگونی از وبسایت و وبلاگ بپردازید. با اطمینان بر اساس تجربیات شخصی و نمونه های مشاهده شده به جرأت می توانم این اطمینان را به شما بدهم به دلیل انعطاف بالایی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارد با استفاده از آن قادر خواهید بود تا اقدام به راه اندازی هر نوع وبسایت با وردپرس کنید.

طراحی حرفه ای انواع سایت
طراحی حرفه ای انواع سایت

آموزش پروژه محور وردپرس

سیستم مدیریت محتوا یا همان content management system) CMS) یک سیستم نرم‌افزاری مدیریت محتوای تحت وب می‌باشد، که شما با استفاده از این سیستم نرم‌افزاری می‌توانید، محتوا سایتتان (متن، فیلم ، تصویر و هر چیز دیگری) را مدیریت کنید.

 

آموزش صفر تا صد وردپرس

با استفاده از این CMS می‌توانید بدون دانش برنامه‌نویسی از صفر تا صد یک سایت را راه‌اندازی کنید، همچنین بدون نیاز به تغییر کدهای برنامه‌نویسی شده سایت، به سایتتان محتوا اضافه کنید و محتوا را به‌راحتی آب خوردن مدیریت کنید.

راه اندازی سایت با وردپرس
راه اندازی سایت با وردپرس

آموزش 0 تا 100 راه اندازی سایت

شما بعد از دیدن دوره آموزشی WordPress میتوانید انواع سایت هارو مثل سایت فروشگاهی، آموزشگاهی، موزیک، خبری، شرکتی، خدماتی، رزومه ای و … را به راحتی با وردپرس راه اندازی کنید تا وارد بازار کار بشید و از راه اندازی سایت با وردپرس کسب درآمد کنید.

مزایای دوره آموزش وردپرس

از مزایای اصلی دوره آپدیت رایگان دوره و دسترسی مادام العمر به دوره هست و همچنین پشتیبانی قوی که مستقیم میتوانید با مدرس دوره وردپرس در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

تیم نیک98 در طول راه اندازی سایت همراه شما خواهد بود، تا شما بدون مشکل به راحتی بتوانید وبسایت خودتان را طراحی کنید.

هدایای ویژه دوره طراحی سایت

از هدایای ارزشمند دوره راه اندازی سایت میتوان به معرفی منابع پیدا کردن رایگان قالب ها و افزونه های پولی وردپرس و کد تخفیف دوره های مرتبط با وردپرس اشاره کرد.

 

منبع: نیک98